szombat, július 11, 2020
Tartalom

Saját webáruház készítés

A webáruház (más néven: webshop, e-shop) az egy olyan weblap, ami termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Általában online bevásárló kosár tartozik hozzá, amelybe virtuálisan pakoljuk bele a megvásárolni kívánt árut. Az internet gyors elterjedésével, az online kereskedelem nagyon előnyössé vált a kereskedők számára. A tradicionális bolttulajdonosok észrevették az új üzleti lehetőségeket az e-kereskedelemben és ez a webáruházak elterjedéséhez vezetett.

Wikipédia

Tanfolyamunk célja

Oktatásunk célja az online értékesítés egyre komplexebb világának bemutatása. Segíteni kívánunk azoknak, akik a kor szellemének megfelelően, hangsúlyt kívánnak fektetni a hatékony webes megjelenésre, de nem kívánnak vagyonokat költeni feleslegesen! Áttekintést nyújtunk a kezdő lépésektől egészen az üzemeltetésig terjedő feladatok, kihagyhatatlan lépések és azok buktatóival kapcsolatban. Igyekszünk a lehető legjobban a valós problémákra koncentrálni, s éppen ezért a gyakorlatok alkalmával mindenki a saját webáruházán dolgozhat. Igény esetén a gyakorlat akár a saját domain alatt telepített webáruházban is történhet!

februárban
24 tanóra
27.000 Ft*

* Akciós ár! Február hónapban történő jelentkezés esetén érvényes. További akciónkat tekintse meg a lap alján!

Aktuális akciónkat tekintse meg a lap alján!

Az időbeosztást és a fizetési feltételeket, valamint az igénybevehető kezvezményeket megtalálja a kiemelt szavakon, vagy a menüben.

Tanfolyamunk tematikája

Információ gyűjtés:

  • Alapfogalmak tisztázása
  • Webáruház egyes oldalainak szerepe
  • Konkurencia vizsgálata, pozitív/negatív lista
  • Célpiac preferenciáinak meghatározása
  • Termékek tulajdonságainak, jellegzetességeinek felmérése, termék paraméterek meghatározása, termék képek problémaköre
  • Webáruház motorok vizsgálata (nyílt/zárt forráskódú)
  • Kommunikáció már meglévő informatikai rendszerekkel, a webáruház illesztése az ügyvitelhez

Tervezés:

  • Vázterv készítése, gyakorlat és kiértékelés, használhatóság, ergonómia (jó és rossz példák)
  • Termék kategóriák, szűkítéses keresés, termék adatlapjának és paramétereinek megtervezése
  • Vásárlási folyamat megtervezése, a látogató beérkezésétől kezdve a rendelés lezárásáig, hogyan támogatja ezt a webáruház?
  • Marketing és hatékonyság növelés (up-sell, cross-sell, promóciók, hűségpontrendszer)
  • Tesztelési terv készítése, gyakorlattal
  • Projekt specifikáció készítése, mit tartalmazzon a specifikáció

Megvalósítás:

  • Hogyan válasszunk fejlesztőcéget? Kit bízzunk meg a webáruház megvalósításával?
  • Szerződés, egyes kritikus pontjai szoftverfejlesztési szerződések sajátosságai, az elkészült szoftver tulajdonjogai
  • Projekt fázisok, azok felismerése és betartatása
  • Tesztelés a tesztelési terv alapján, tesztelés extrém esetekben (gyakorlat)
  • Utolsó ellenőrzés az éles indulás előtt

Fejlesztési gyakorlat

  • Korábbi gyakorlatok során elkészített tervek alapján, próba webáruház létrehozása és feltöltése néhány termékkel.
  • Vásárlási folyamat tesztelése egymás webáruházaiban.

Utókövetés:

  • Termékek karbantartása, módosítása, fejlesztése
  • Kereső analitikái
  • Eddigi vásárlók vásárlásra ösztönzése, hírlevél, követő e-mailek
  • A Google Analytics E-commerce modulja, mérések a webáruházon belül
  • További lehetőségek, kisebb kiegészítő okos funkciók
Jelentkezés oktatásra
Teljes név *
Cím *
Email cím *
Telefon *
Tanfolyam *
Időpont
Üzenet
Humán kód
Akciók

Jelentkezzen most oktatásainkra!

Február végéig valamennyi tanfolyamunk árából 25% kedvezményt adunk!

Minden résztvevő egyszeri 50% kedvezményt kap tetszőleges tárterületcsomagunk árából.

Tanfolyami időbeosztás részletei... Tárthely csomagok részletei...